Prylglad!

Haft en suuperhärlig dag som belöning på allt slit och panik!
 
Duggan gick bra i morse, därefter hade jag långlunch med en kompis och det var jättemysigt. Konverastionen avslutas som alltid med funderingar om min framtida man! Jag är jättenyfiken! Vem är han, vad gör han just nu? Har jag suttit bredvid honom på spårvagnen?....
 
När jag kom hem så låg två mobilfodral som jag beställt i brevlådan, ett till mig och ett till mamma. Bland dessa fanns också en avi på att mitt datorfodral hade kommit så jag cyklade ner till torget och hämtade ut det direkt! Har längtat laagom mycket. Fick helt klart försmak på min födelsedag!
 
Tror att min Macis kommer bli mycket gladare över att ligga i ett fodral i väskan så han inte repar sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback