Som ett barn på julafton

Fast med huvudvärk.
 
Jag kunde inte somna i går, och i morse vaknade jag redan halv åtta. Definitiva julaftonsymptom. Dessvärre är det inte julafton och inte är det födelsedag heller.
 
Något jag har svårt för är att ha saker efter mig. Det behöver inte vara något viktigt, inte heller något som kan göras just nu men det stressar mig. Min kropp tänker definitivt inte låta mig sova förän jag tar tag i det där, även om det går lika bra att göra det som planerat under kommande vecka. Nej, mitt undermedvetna tycker jag ska göra allt på samma gång, som en bulldeg, just nu. Så det blir färdigt. Vem orkar vänta på att få saker gjorda?
 
Bild från Familjen i guildford för att den var så söt
och resultatet när jag sökte på "Geggamojja".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback