Välkommen till min nya blogg!

Alla böcker börjar med en inledning, och/eller förord. Såvida det inte är en superspännande deckare där man bara handlöst kastas in i handlingen utan minsta trappräcke för att sedan sträckläsa boken i tjugofyra timmar tills man somnar av utmattning med boken på näsan. En skräckroman ska i alla fall inte detta bli.
 
Så då behövs en inledning.
 
Heerregud, jag har glömt läppsyl. Jag har drygt åtta timmar kvar på jobbet och jag har glömt läppsyl. Mina läppar kommer skrumpna i hop som ett russin. Det värsta som kan hända en receptionist. Jag kommer säkert inte kunna prata i slutet av dagen. Tänk om dem liksom växer samman till en enda jätteläpp.
 
Inledning får vi helt enkelt ta en annan dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback