Uppehåll

Jag är ganska slut efter första veckan på högskolan. Redan på torsdag har vi seminarium. Dessutom har jag givet dragit på mig en förkyldning. I kväll är det middagssittning på studentkåren och i morgon fyller min fina morfar år så jag hoppas att jag kvicknar till under dagen så jag kan ha lite roligheter och inte bara kämpa mot tunga ögonlock. Quickfix någon?
 
Som ni redan märkt är inte uppdateringen sådär kalasbra, inte alls minst 1 inlägg om dagen som jag bestämt. Därav rekommenderar jag, så att ni inte kikar in i onödan för det vore ju tråkigt, att ta ett uppehåll från den här platsen i en vecka, två eller tre så ses och hörs vi i en senare del!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback