Inredning

När man har haft ett plugguppehåll som jag, blev det så himla lätt att sätta igång igen. Det började lite psykiskt motstridigt (som alltid, av vana) så jag tänkte - Läs 20min och ta rast sen. Nästa gång jag kollade på klockan hade över 1 timma bara paserat. Resten av dagen flög också bara i väg, med två giganstiskt tjocka böcker i knät. Otroligt.
 
I dag har jag däremot ett stort inspirationshål att fylla. Hade varit en perfekt dag att gå ut och shoppa. Jag har i stället spenderat säkert två timmar med att kolla inredningsprylar. First time ever actually. Men hur mysigt kommer det inte vara att ha sin egen lya med massa fina saker. Mitt hem kommer i alla fall vara det. Fint och mysigt.
 
Nu borde jag egentligen sätta igång och lära mig mitt bokföringsprogram som jag precis installerat men kan inte sluta förmå mig att tänka på  stora runda vinglas,  mysiga filtar,  fina förvaringslådor  och  tekoppar......
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback